Forslag til ordinær generalforsamling
Kære Grundejer
Bestyrelsen indkalder hermed forslag, der ønskes optaget til afgørelse på den ordinære generalforsamling i henhold til foreningens vedtægter §12, stk. 6.
Bestyrelsen skal meddele, at indkomne forslag skal være bestyrelsen i hænde, senest 15/9-2021.
Dog ser vi helst, at indkomne forslag er i hænde, senest 6/9 -2021 grundet planlægning, og eventuel tilretning af budget
Forslag, skal indeholde følgende informationer.
Forslagsstiller: Navn og husnummer.
Kontaktoplysninger: Mail, telefonnummer, så vi kan være i dialog.
Selve forslaget: Konkret ide, med pris, overslag/økonomi, udformet således der kan stemmes ja eller nej til forslaget.
(Ved spørgsmål til ovenstående, omkring forslag, hjælper vi gerne med dette)
Forslaget skal sendes til: gfsonder@gmail.com
Den ordinære generalforsamling afholdes:
Tirsdag den 23. november 2021 kl. 19.00
Med venlig hilsen
Grundejerforeningens bestyrelse